rona Admin
عدد الرسائل : 509 العمر : 30 الموقع : alexandria العمل/الترفيه : طالبه المزاج : تمام الاعلام : تاريخ التسجيل : 13/10/2007
| موضوع: سلاحك ايه ؟, اوعى يكون سلاح التلميذ .. الخميس فبراير 21, 2008 9:39 am | |
| السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..
ازيكم يا شباب .. عاملين ايه ..
انا النهارده جايب سؤال وعايز كل واحد يجاوب بصراحه ..
كل شاب وكل بنت فى البيت طبعا له مطالب عايزها ..
عايز يشترى لبس .. عايز ساعه .. عايز موبايل .. عايز عربيه ..
طيب ..
لما بتطلب طلبك ويترفض .. سلاحك ايه علشان تضغط على ماما او بابا علشان يحققو الطلب بتاعك ..
فيه شباب .. مثلا .. بيسيب البيت .. وفيه شباب مبيذاكرش .. وفيه شباب مابيطلبش تانى ويسكت ..
لغاية ما يصعب على ماما لحد تقنع بابا انه ينفذله طلبه ..
وفيه بقى بنات .. وانا شايف ان دول احسن ناس بينقعو بابا .. قبل ماما كمان ..
عليهم شوية دموع وسهوكه .. يخلو بابا فى ثانيه يقولها تحت امرك يا روح بابا ..
كل واحد بقى فى البيت سلاحه ايه لتنفيذ طلباته ..
وكل واحده تقول سلاحها ايه ..
هيه .. انتو سلاحكم ايه .. ارجو ان انتو تعبرونى .. وانا مش هطلب تانى | |
|
mahetab عضو ملهوش حل
عدد الرسائل : 822 العمر : 30 الموقع : لا يوجد موقع العمل/الترفيه : القراءة المزاج : عالى المزاج الاعلام : تاريخ التسجيل : 25/02/2008
| موضوع: رد: سلاحك ايه ؟, اوعى يكون سلاح التلميذ .. الخميس يونيو 05, 2008 6:57 am | |
| ما هو فعلا ما فيش غيروا السوسة ده هو سلاح التلميذ ههههههههههههانتوا بقى سلاحكوا ايه وانتى يا رنا بالزات سلاحك ايه اوعى يارنا يكون قصافة هههههههههههههههههه | |
|
rona Admin
عدد الرسائل : 509 العمر : 30 الموقع : alexandria العمل/الترفيه : طالبه المزاج : تمام الاعلام : تاريخ التسجيل : 13/10/2007
| موضوع: رد: سلاحك ايه ؟, اوعى يكون سلاح التلميذ .. الخميس يونيو 05, 2008 7:03 am | |
| هههههههههههههههه مانجا يا بت يا ماهيتاب وربنا نورتى يا قمر اقولك يا ستى انا معنديش سلاح انا الى عيزاه بيجيلى اخر العنقود بقى | |
|
mahetab عضو ملهوش حل
عدد الرسائل : 822 العمر : 30 الموقع : لا يوجد موقع العمل/الترفيه : القراءة المزاج : عالى المزاج الاعلام : تاريخ التسجيل : 25/02/2008
| موضوع: رد: سلاحك ايه ؟, اوعى يكون سلاح التلميذ .. الجمعة يونيو 06, 2008 7:25 am | |
| اكيد يعنى اخر العنقود حتعوزى مصاصة وبونبونى ههههههههههههههه | |
|